4 Haziran 2009 Perşembe

Zlin vs. Uherske Hradiste

bugun bilmemkacinci keZ uherske hradiste'den donerken artik kararimi vermistim.. uherkse hradiste'yle ilgili yani.. bir turlu oturtamiyordum cunku ne bicim bi kasaba diye. yani bir yandan minnacik, toplam iki meydandan olusan (bi tanesinde hatta "veba biZe ugramadi yasasiiin heykeli olan), her seyin de o meydanlarda toplandigi acayip bir yer sonucta.. sokaklari, binalari filan mis gibi sirin seker Zaten. ama iste "ay yasanmaZ burda herhalde, minnacik baksana" diyip duruyordum.. kuklalari toplama amacli bu geZimde biraZ daha alici goZuyle (niyeyse) baktim bu sefer; uherske hradiste besiktas'a benZiyordu.. yani turkiye'deki gibi inZiva kosesi, kucuk kasaba hayali falan degil. ne ararsan var, hatta belki bu noktada Zlin'dekinden daha bile cok sey vardir. yani kucuk kasaba konseptinin deZavantajlarindan yok, etrafi kocaman supermarketlerle cevrili. ama isyte kucuk kasaba, sakinlik vs avantajlarina da sahip bir yandan.. besiktas iste.. bu noktada prag'i taksim diye dusursek tabi taksime gitmek 5 saat suruyo ama olsun :)
boyle boyle dusunurken Zlin ne menem sehir diye semt eslestirmesi yapmaya ugrastim.. olmadi.. sanirim alex hanim'in kehanetleri gerceklesmeye basliyor.. sevemiyorum ben bu Zlin'i, sevecek bir sey bulamiyorum yani.. hani nefret de etmiyorum yine alex'in ongordugu gibi ama.. oyle iste..

Hiç yorum yok: