25 Haziran 2009 Perşembe

kacamak bakis

eveet, eski gunlerin hatirina coffee&co'nun internetini homurmek suretiyle yaZiyorum bu yaZiyi. ya saka maka eski gunler filan diyorum, nerdeyse bir sene gecmis bu tuhaf memlekette. hani bir yandan nasi gecti anlamadim, Zirt diye oldu. diger yandan ilk geldigim gun, elimde bavullar golem'de "aha bu kopegim bu da silahim" diye tuhaf bir "Zlin'e hosgeldin" yapan amerikali sarhosla karsilasma, michael bey'in bavulumun sapini koparmasi, otel pesinde kosturma macerasi sanki teee ne kadar da uZakta kalmis aslinda.. tuhaf bi nostalji yasiyorum. simdi bi de coffee&co'dan blog yaZmak iyice pekistirdi iste, cakma yurt hayati, alex hanim'in evinde multecilik falan Zamanlarini..
reZil havaya ve her turlu tuhafliga ragmen (ki aslinda bi tuhaflik falan yok ha, sirf pekistirmek icin dedim oyle. tek derdim hava) iyi be. valla. iyi ki yani. evet.

Hiç yorum yok: