13 Haziran 2009 Cumartesi

annecy'den notlar 04

12.06 | 13:24 | del arte
aa vallahi skandal!
not defterimi odada unutmusum. bir kagit parcasindan bildiriyorum yani :'( bu bitince nolcak onu da hic bilmiyorum..
neyse efenim, bugun 11'de ciktim hostelden, sonra da forrest gump gibi yollara vurdum kendimi, manyakcasina durmadan yurudum. simdi de filmden once bi oturayim da kahve iceyim dedim.
bu arada, bir yandan findik fistik atistirip bir yandan da kaybolmanin tadi bambaskaymis, bunu deneyimlemis oldum. yok, keyifliydi de, keske sehrin daha guZel bir yerinde kaybolsaymisim. apartman apartmandi hep.
bi de bu fransiZlarin uyarilarina cok guluyorum. misal "lutfen bekleyin" maksatli "patiente" yaZiyor, "biraZ sabir" anliyorum ben onu, komik. sonra lokantalarda filan "disardan yiyecek icecek getirmeyin, ayip" yerine "no picnic" diyo mesela. o ne be "piknik yok" hehehee :))

18:03 | grande salle
tam bir fatih oZguven gibi geldim salonun orta noktasina konuslandim, oh.
butun gun de cilginlar gibi o dukkan senin bu dukkan benim, nefes almadan dolandim. ve butun bu dolanmalardan yine cikardigim bir sonuc, yeni bir cek-fransiZ kiyaslamasi, yeniden bir tespit var efenim (alkislar, alkislar..) ve hatta daha heyecanli olan ilk defa modayla ilintili bir sey yaZacak olmak sanirim. neyse, gelelim tespitimiZe..
hem cek cumhuriyeti'nde hem de burada ustune birkac bisey giyip cikarmis bir kimse olarak, bedenlerin evrensel olmadigi kanisina vardim. hani her teZgahtarin kurtaricisi olan "kalibi buyuk" ve kalibi kucuk" cumleleri var ya, hep Zirva sanirdim ben onlari mesela. degilmis efenim, kalip diye bir sey varmis. cek cumhuriyeti'nde bu, etek-pantolonda 38 nomeronun 40, hatta belki 42'denk gelmesi ve hem small hem medium bedenli ustlerin gogus kisimlarinin misal turkiye'dekilerden biraZ daha genisce olmasi anlamina geliyorken; fransa'da meger 38 veya medium, genis bel ve kalca kesimi ve fakat fena halde dar gogus kismi anlamina geliyormus. yani neymis, ceklerin kocaman kalcalari ve buyuk gogusleri (ki bu noktada bu kesimlerin, c kuplu sutyenlerin bile dolgulu olmasindan etkilendigini dusunmeden edemiyorum) varken, fransiZlar tam bir armut tipi vucut ornegi teskil ediyormus. evet, bu da boyle bir tespitimiZdi. hepimiZe gecmis olsun..

20:58 | grande salle
evet evet, sayin oZguven gorse kesin cok gurur duyardi benimle. kaptim yine orta noktayi :) ya bu arada bu kiyafet kesimi meselesine ciZimlerle aciklik getirmek istiyordum ama memlekette kirtasiye yok! vallahi ya. haril haril aradim, supermarkete gonderdiler sonunda. is mi yani supermarketten defter almak..
neyse, olmadi yani. yok ciZim falan. brosur/ilan arkasi birakmadim Zaten yaZa yaZa. son kaynagim olan festival dukkan listesi arkasini kullaniyorum su an, gosterim bir an once baslasa fena olmayacak. ay bu arada, kagit ucaklara bir de balon eklendi simdi, yarin odul/kapanis toreninde ne cesit samlaiklar olacagini dusunmek bile istemiyorum. hayir benim anlamadigim, acaba kacirmis oldugum bi oryantasyon filan mi oldu "simdi salona girer girmeZ daha ceketleriniZi bile cikarmadan delice ucak yapip sahneye ulastirmaya calisiyorsunuZ, ulasanlari da teZahuratlar, alkislar esliginde kutluyorsunuZ. ha bir de unutmadan, festival fragmanina da yine alkisla tempo tutup 'cenevre havaalani' kisminda avaZiniZ ciktiginca bagiriyorsunuZ. anlasildiysa dagilabilirsiniZ" dedikleri. bilemiyorum. en mantikli aciklamam bu, olan bitene. aklim almiyor vallahi..

1 yorum:

Jaensue dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.