22 Aralık 2008 Pazartesi

yolculuk

efenim persembe gecesi filmova skola Zlin mensuplarinin duZenledigi sacma sapan bir partiye (ki partinin sacamaligindan bashetmek gerekirse.. aslinda hic gerekmeZ, valla. ama tek bir seyi anlatmak istiyorum. partiye gelen herkesten bir sise icki getirmesini istiyorlardi. benim de evde yarim siseden biraZ faZla raki vardi. dedim daha otantik icki mi olur. velhasil gecenin ilerleyen saatlerinde biri icmek istedi. koydum viski bardagindan hallice bi su bardagina, "uuuu magiiicc" nidalariyla da suyunu ekledim. icti biZimki. "iyy cok cikinn, cok aci buu" diyerek buZdolabindaki enerji iceceklerine yoneldi. bi 5-10 dakika ugrasip engelledim. fakat ben oradan ayrildiktan sonra bu dokmus rakisini buyuk bi bardaga, ustune de enerji icecegini. marifet gibi gelip gosteriyo bak naptim ben diye.. aferin dedim.. ne denir ki baska..) katilmak suretiyle cuma sabahi 7'de uyanabilmis ve bu vesileyle de ucagi kacirmistim. yaklasik bir saatlik bir taksi yolculugu ve taksiciye verdigim 1000kusur krondan sonra otrokovice'ye ulasmis ve bir bucuk saat boyunca tren bekleyecek oldugumunun bilgisiyle ferahlamistim. istasyon, gar, havaalani filan gibi yerlerde beklemekten daha fena bisey de yokmus bu arada, iyice kaniksadim boylece. neyse efenim, otrokovice-breclav arasi yolculugu da sag saglim atlattiktan sonra, breclav tren istasyonu icin ongorulmus olan bir bucuk saatlik bekleme macerasindan sonra bir sekilde viyana'ya ordan da havaalanina vardim. tabi dertler bitmiyor. degisen ucak 18:00'de, havaalanina varis saatim ise 14:00. thy'nin standi bile yok daha ortada, elimde kocaman bavul filan.. neyse orda da gecti Zaman bi sekilde. sonrasinda nihayet ver elini istanbul. tabi ucak degisimi sancili olmaZsa olmaZ bi is oldugu icin o geceki 23:50 iZmir ucagina yer yokmus pek tabii ki, degisen aktarma biletini sonraki sabah 07:00 icin verdiler. 21:30'da varmis oldugum istanbul'da da belirsiZliklerle dolu iki saat bekleyisin ve kostur kosturun ardindan 23:50 ucagindan yer bulundu. sabah 08:00de baslayan yolculuk da 17bucuk saatin sonunda nihayete ermis oldu.. ve yataga yattigimda yanima gelip benimle birlikte uyumaya baslayan bandit bey tum yorgunlugu, siniri stresi alip goturdu resmen.. bu huZur icin bile degermis onca eZiyete..

uyari: tam bu noktadan itibaren Zlin guncesi yerini iZmir guncesi'ne birakacak gibi.. bakalim..


Hiç yorum yok: