17 Aralık 2008 Çarşamba

bugfix

o kendimi kaybettigim alisveris gununde asil amacim namesti miru denen sehir meydaninda gordugum ikinci el dukkanina gitmekti aslinda.. bir ay kadar once gormustum, cok eminim. ama iste bi turlu firsat olmamisti filan gidememistim. hah dedim sahane Zamanlama.. ama bugfix olmus.. sanki hic varolmamis gibi bombostu yeri.. dun de arkadaslarla bulusmak icin o civarlarda yururken bi baska ikinci el dukkani gordum. aha dedim tamam yarin kesin gitcem. bugun okuldan cikip hedefe dogru ilerlerken meydanin panayir yerine dondugunu gordum. aslinda cok ilginc. hemen her gun bi aktivite bi konser bi bisey oluyodu o meydanda. sonra kis geldi diye heralde sahneyi kaldirmislardi filan. bugun de noel paZari gibi bisey kurulmus, hoparlorlerden noel ilahisi tadinda sarkilar, 'gingerbread' kurabiyeleri, agaclar sunlar bunlar filan. ilk yarim saat kirkbes dakika yine buyulenmis gibi dolanip durdum. neyse ki hakim olabildim bu sefer kendime; bi kavanoZ peynir (peynir tursusu olmasindan supheleniyorum ama nasolsa hediye olcak diye rahatim da sanki bi yandan.. karisik duygular icindeyim aslinda) bi tane de bardakla kurtuldum. ama ilgincti cok. 2 saat kucucuk meydanda nasi gecti anlamadim bile. bi de kalabalik. dev bramburkymi yerken agac secen teyZeleri iZledim, sicak visne sarabi icen insanlar, meydandaki cani calan cocuklar yaslilar, noel ruhu filan falan derken, vallahi christmas town'a dusen jack gibi hissettim kendimi. ah bi de kar yagsaydi..

anafikir: noel Zamani ikinci el dukkanina gidilemiyo bu memlekette.. hep bi engeller biseyler.. neyse artik.

Hiç yorum yok: