11 Aralık 2008 Perşembe

alisveris..

biraZ once alisveristen dondum. utanctan uZun sure posetleri bile bosaltamadim. demin ama bu konuyla yuZlesmem gerektigine ikna oldum bir sekilde..
ya ne oldu bana anlamadim, o kadar sinirliyim ki. 2 saat suren alisveris maceram boyunca her dukkandan ciktigimda "salak miyim ben niye aldim bunca seyi, napcam ki bunlari ben" diye soylenip durdum. ama yeni bir dukkanda yine bir aklimi kaybetme durumu, cikista farkina varma falan. hakikaten bi ara korktum icimden alisveris canavari cikip her seyi satin alcak diye. 
misal su asagidaki sacma kucuk seyleri ilk girdigim dukkandan aldim. niye? o kadar fikrim yok ki.. gerci "animasyon, kukla, film, guZel seyler bunlar" konulu bi kendimi kandirma yasayabiliyorum kendileriyle ilgili. aslinda o dukkana hic gitmeyecektim, kendimden geciyorum adeta, goZum donuyo orda.. boyle kirtasiye gibi yerlerde hep oyle olur Zaten bana. asla ihtiyacim olmayan/olmayacak seyleri hemen o an almaZsam adeta ince hastaliga tutulup olecegimi soyleyen bi ses beliriyo icimde.. olmek istemedigim icin de aliyorum galiba ne bileyim. bi de bu sefer cisimi yapip cikmistim evden Zamanim da bol oldu.. ya bu cis meselesi buyuk reZillik aslinda. ilk alex goturmustu o dukkana beni. ben yine kendimden geciyordum tam hatta bi miktar gectim bile ama bi cisim geldi bi cisim geldi. aniden bi de, patladim patlicam. "tuvalet var mi kullanabilir miyim" diyecek kadar bile cekce bilmiyorum bi de.. neyse alex neye ugradigini sasirarak annelik etti yolladi beni tuvalete filan. ama annelige kaptirmis o ara cuZdanimi filan her seyimi de birakmistim giderken, daha faZla sapitmayayim diye o ana kadar toparlayabildiklerimin parasini odemis. oyle apar topar cikmistik dukkandan hemen. ama iste dedigim gibi bu sefer oyle olmadi. insan kucuk diye alir mi her seyi ya, bu kadar mi kendini bilmeZ..
neyse sonra ordan ciktim, baska dukkanlara bakmaya basladim. daha normal sartlarda bi kirtasiye buldum oraya dadandim. kucuk diye ajanda aldim ordan da.. diyecek soZ bulamiyorum kendime, aZ da kiZmadim ciktiktan sonra da neyse.. sonra bilmiyorum naptim bi cicekci hatirliyorum, tohum aldim bi suru. babama diye aldim ama eminim ki bilincaltim giZli giZli "eheee, bunlar da kucuk kii" diye dusunuyodu o sirada.. arada baska bi dukkan daha oldu mu gercekten bilmiyorum ama sonrasinda supermarkete gittigimi hatiliyorum. orda da yine sacma sapan bi alisveris.. su asagidakileri aldim ordan da kimin ne isine yariyacaksa.. ya bi de bundan sonrasi, daha dogrusu cicekciden itibaren sanirim hediye alayim gaZindaydim.. gerci simdi boyle afise etmem ne kadar dogru bilemiyorum ama.. neyse "noel bayrami" cikolatasi tadindaki seyi annanemlere diye dusunup aldim. ama cikolatadan yapilmis yilbasi agaci suslerini kime niye vercem o kadar fikrim yok ki.. en son ne Zaman agac susledim hatirlamiyorum bile..
kucukken kare legolari gumus rengi ya da benZer pariltili renklerdeki kagitlarla kaplayip kendim yapardim bir takim susleri, onu hatirladim simdi.. neyse..
en son oyuncakcidan cikarken 900kusur kronluk bir alisverisi onaylamak uZere pin tusluyodum.. oyuncakci ne ya.. deli miyim niye 80 ytl'den faZla para harciyorum oyuncakcida?!

ya en son paZardan gecerken o sacma balkabaklarindan aldim, koca paZarda 3 tane vardi sade. mevsimi mi gecti noldu bilmiyorum, hepsini aldim. biraZ da mandalina aldim.
bi garip burdakiler, mandalina yediklerini hic gormedim. ama portakali mandalina gibi soyup yiyolar, hic bicak catal kullanayim gibi bi kaygi yok..

bir de alisverise 9:28 otobusunu kullanarak gittim.. otobusteki en genc insan en aZ 60-65 yasindaydi.. ve baya da doluydu otobus.. hepimiZin elinde kolunda paZar cantalari tin tin gittik sehre.. muhtemelen donuste de ayni ekip olacaktik otobuste ama hem posetlerim cok agirdi, hem o saatteki otobus beni evimin uZaginda birakacakti (ya evet bi de boyle bi durum var, 33 ise otobus numarasi 2 durak yurumek gerekiyo eve kadar, 33w ise birakiyo evin onundeki duraga.. ilk Zamanlar aZ kiZmadi soforler bana, anlamiyorum bi de ne diyolar bos bakiyorum filan), hem de "aa hala cebimde para kalmis accik, olmadi simdi" dedigim icin sanirim taksiyle dondum..
boyle hakikaten "sapsal misin napiyosun be" diye tokat atasim geliyo baZen kendime..

ha ama her seye ragmen, biblolarla ilgili kafam halen calisiyo. yani o suur kaybetbe durumu olmuyo neyse ki. bir iki bakip "sirin ama kimin ne isine yarar ki, biblo iste. delirmedim daha o kadar" diyip yerine koyabiliyorum..

Hiç yorum yok: