18 Şubat 2009 Çarşamba

sessiZ sinema

dun aksam petra hanim'lara yemege gittim. 8 kisi filandik sanirim. ille de oyun oynayalim diye tutturdu niyeyse marketa hanim. iyi dedik ne oynicaZ. pamtomim diye bi oyun var onu oynayalim dediler. neymis, herkes minik kagit parcalarina biseyler yaZiyomus yok efendim meslekti hayvandi filan ama yaZilan seylerde herhangi bi kisitlama da yokmus. neyse sonra sirayla herkes o kagit yiginindan bir adet secip sessiZ sinema mantigiyla yaZilani anlatmaya calisiyomus. ben de bunun uZerine dedim madem oyle yapacagimiZa haZir da film okulu ogrencileriyken sessiZ sinema oynayalim. inanilir gibi degil ama iclerinden bi tanesinin bile haberi yoktu sessiZ sinemadan.. televiZyonlarda eglence programi niyetine sessiZ sinema oynayan insanlarin iZlendigi bir ulkede buyumus oldugumdan midir nedir ama aklim almadi vallahi..
neyse velhasil herkese anlattik ettik filan. ingiliZce konusan ve konusmayan olarak iki takima ayrilip basladik oynamaya.. epey de oynadik.. hafif Zor oldu tabi ama olsun. neseliydi.. ama yine de halen sasirmadan edemiyorum..

Hiç yorum yok: