20 Ocak 2009 Salı

ipin ucu

dedim ya, kopunca gidiyo iste.. ama yavas yavas toparlaniyo gibiyim.. turkiye'den dondugumden beri bi salaklik vardi ustumde, sanirim her seyin suclusu o.. neyse..
bugun peter ve monika'yla komsu kasabalardan birindeki donmus bi gole buZ pateni yapmaya gidecektik, erimis ama buZlar karlar hep.. aslinda ilginc cok. hatirlamiyorum amerikan filmlerinde de gormus muydum ama bi tane bi rus animasyonunda gordugumu cok net hatirliyorum. buZ pateni isi aile eglencesi bu taraflarda. herkesin evinde mutlaka bi cift pateni var filan, kar mi yagdi buZ mu tuttu hop haydi buZ patenine.. sevimli tabi. ha ama garip olan gecen gune kadar hic kar topu oynayan kardan adam yapan ne bileyim karli aktivitelerden herhangi biriyle ugrasan kimse -cocuk dahil- gormemistim. gecen gun de petra hanim baskanligindaki birkac kisi bana bir cift eldiven temin edip kardan adam yapmayi teklif ettiler. ciktik okulun arka bahcesine, daldik kar yigininin icine. lakin ne bicim biseyse, kurumus mu artik nolmus boyle toZ toZdu karlar.. hicbisey yapamadik, ayaklarimin islndigiyla kaldim. guya dev gibi ciZmelerim var ama tis.. imaj hicbir sey, su gecirmeZ ayakkabi her sey. eve donus yolunda basparmaklarimin soguktan kopacaklarindan korktum resmen. acaba diyorum corabin ustune birer tane billa torbasi giyip oyle mi kullansam bundan sonra o ciZmeleri..

hah asil dun postaneyi gordum sonunda, Zlin posta. cok acayipmis vallahi. bankalardaki sira alma sistemi gibi, sadece cok daha katastrofigi (evet kelime uyduruyorum, ne var). oncelikle, basilabilecek cok faZla tus var. nasolsa anlamayacagimi bildigim icin cok vakit kaybetmedim yaZanlarla ama coklar iste, nerden baksan bi 10 secenek filan var. hadi diyelim bi sekilde dogru secenegi buldun, aldin sira numarasini ama o da ne. numaralari gosteren tabeladaki numaralar tamamen alakasiZ, hem birbirlerinden hem de seninkinden. o tabelaya bi sure baktiktan sonra islerin iyice rayindan ciktigina -ya da hicbir Zaman rayinda olmamis olduguna- tanik oluyo insan. isin fenasi o ilk islem secme kismindaki islemlerin coklugundan da kaynaklanmiyo bu. hicbir mantik kaygisi olmadan akiyo oyle numaralar. cok acayip hakikaten. seneler once gorkem bey'in barbaros akbank subesi hakkinda soyledikleri geldi aklima ama sanmiyorum o bu kadar kaotik olsun. bilemedim vallahi.

Hiç yorum yok: