16 Ocak 2010 Cumartesi

ekip

simdi sinirim gecti gerci de, haZir yeri gelmisken (?) bahsedeyim. gecen (dun muydu sanki?) ilk "ekip toplantisi" (nam-i diger ppm) bulusmasini gerceklestirdik. hepi topu 5 kisi olacak ekibin 2 tane fire vermis olmasinin yanisira, saatlerce konusup ugrasip bir is bolumu yapmayi bir sekilde becerebildikten sonra hanimefendilerin "iiiih, miiih, sinav minav, anca 25'inde baslariZ" tavri uZerine tepem atti. "eah siZi mi beklicem, tamam allah ceZaniZi versin yaparim ben kendi basima" minvalli bir trip attim. sonra petra hanim hafiften mudahale edip "e ama bak secmislerdi ne yapacaklarini o kadar" gibi bir telkin surecine girdi lakin "bana ne ayol, onlarin keyfine gore olmuyo bu isler" seklinde cikistim. "e iyi o Zaman" diye gayet sakin karsiladilar bu durumu. ilk etapta cok bir anlam veremedim. ya hasta oldugumdan kelli dogru duZgun sinirlenmeyi beceremedim, ya da hemen akabinde "cok mu cikistim yahu" konusuyla ilgili fikir teatisinde bulundugumuZ robert bey'in "bu cekler cok dogrudan insanlar, imaya sarkazma filan pek basmiyo kafalari" tespiti gayet dogru. hayir bir sey degil, daha gecen hafta yakiniyodum "miZah algimi da yitirdim, anca sarkastik olabiliyorum" diye, o da adam gibi anlasilmiyomus iyi mi..
ya bi de o bi yana, gayet iyi niyetle, sorgusuZ sualsiZ "ah caniiim, sinaviniZ mi var, eh ben yaparim artik nolcak" dedigimi filan da dusunmus olabilir bu cibilliyetsiZler.
peh..

Hiç yorum yok: