8 Temmuz 2009 Çarşamba

oZdere - iZmir

sabah kalktim evet, hafif kosarak trene de bindim.. lakin rotarlar filan derken kacirdim 18:30 ucagini.. viyana havaalaninin yerlerinde oturarak gecen cok saatin ardindan, 1 saat rotarli 1:55 ucagina bindim (ki iste o 3 ucagi oldu rotarla).. 6:30'da indim istanbul'a, boylece 7'deki izmir ucagini da kacirdim.. 8'dekine bindim.. o da bi yarim saat filan rotar yapti.. 11 gibi varabildim buraya iste.. boylece 24 saat suren bir yolculuk oldu Zlin-iZmir arasi..
gelmeden postaya da bavul vermistim tum malZemelerimin ve hatta kuklalarin filan oldugu.. halen yok, bekliyoruZ heyecanla.. bi yandan da malZeme yok=yapacak hicbir sey yok denkligi icinde sikisip kaldim.. bakalim..

ya aslinda gelmeden onceki son gece evsahiplerimle yemege cikmistik, ondan bahsedecektim ama.. bilahare artik.. pufff..

5 yorum:

Can the Fason dedi ki...

hoşgelmişsin :)

ozlemakin dedi ki...

hosbulduk hosbulduk, sen nerelerdesin, ne ara gelcen?

Can the Fason dedi ki...

vallahi istanbuldayım, temmuz sonu bi haftalığına geleceğim ama pek tatil amaçlı olmayacak sanırım, laptopumla tezimle beraber geleceğim

ozlemakin dedi ki...

hadi ya.. e gorusuruZ belki, haber et gelince madem..

Unknown dedi ki...

bu özdere bambaşka bi yer ya :))